سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عالَمی دگر...

 یه دست نوشته...(طنز تلخ)

واقعاَ آزادی رابطه دختر و پسر و رو آوردن به بی حجابی برکات زیادی داره. و این وسط به چرخه تولید و اشتغال زایی کمک شایانی مینماید.

مثلاً خودتان حساب کنید همین پیامک بازی، خرید اجباری سیم کارت دوم، هدیه دادن سیم کارت، ارسال شارژ برای طرف مقابل و امثال ذلک چه خدمتی به مخابرات میکنه.

و یا اینکه آقا پسر مجبور میشه ساعت­ها با ماشین تو شهر پرسه بزنه و گِیرل فِرندشو تو شهر بچرخونه، چه خدمت زائدالوصفی به شرکت نفت میکنه و با خرید بنزین آزاد چه پشتوانه­ای برای دولت شکل میگیره.

خرید لوازم آرایشی و جنس­های لوکس، تو ایام والینتاین و غیره ذلک، از پشتوانه­های اصلی اقتصاد مملکت و رونق چرخه قاچاق جنس­های تقلبی میشه.

این وسط نباید از کارخانه­های عظیم ریسندگی و بافندگی غافل بشیم. چرا که قبلاً یه مانتو را با دومتر پارچه میبافتن و 20 هزارتومن میفروختن؛ اما الان با نیم متر پارچه یه مانتو میدوزن و 80هزار تومن میفروشن؛ دعای خیر لباس فروشان بدرقه راهشان.

و البته در این میان، بنده از طرف مدیران شرکت­های خصوصی باید از این قسم از دختران کمال تشکر را داشته باشم، که با وضع جذاب و رنگارنگ خودشون، هم مشتریان بیشتری را جذب و هم مدیر محترم را از شر بیمه راحت کرده و گاه رفع خستگی از مدیران میکنند.

ضمناً پسرهای ولگرد کف خیابان و دختران خیابانی باید دقت داشته باشند که با سرگرم کردن و پر کردن اوقات فراغت جنس مخالف، چه خدمت بزرگی به سازمان ملی جوانان میکنند و دعای خیر پدران و مادران را بدرقه راه جهنم خود میسازند.

اگر بخواهم از این قِسم سخن گویم سخن به درازا کشد، خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل و بدان این خدمت عظیم یک عیب بزرگ دارد و آن اینکه خود، قربانی میشوی تا لشکر شیطان زندگانی به کام گیرند.


[ دوشنبه 91/9/20 ] [ 4:41 عصر ] [ حبیب ]
درباره وبلاگ
امکانات وب
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 24
کل بازدیدها: 153443

طراحی سایت